-
1. Czy dostanę pożyczkę jeśli jestem zadłużony w bankach?
W swojej działalności kierujemy się rozwagą, zatem udzielamy pożyczek internetowych jedynie osobom, których sytuacja finansowa pozwala na spłatę dodatkowego zobowiązania. Zadłużenie w banku nie jest barierą jeśli Twoja ocena zdolności kredytowej okaże się pozytywna.
-
2. Co zrobić w przypadku zmiany lub podania błędnego numeru rachunku bankowego?
Wyjściem z tej sytuacji jest przesłanie ponownego przelewu potwierdzającego rejestrację w wysokości 1 grosza (0,01zł) z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu prosimy wpisać: zmiana rachunku bankowego oraz numer PESEL.
-
3. Jak mogę się z wami skontaktować?
Jest wiele sposobów skontaktowania się z nami. Na stronie głównej www.modnapozyczka.pl znajdziesz numery telefonów oraz adresy e-mail pod którymi jesteśmy do Twojej dyspozycji.
-
4. Czy otrzymam informację, jeżeli nie przejdę pozytywnie procesu weryfikacji?
Oczywiście! Dla nas liczy się każdy Klient. Niezależnie od decyzji otrzymasz od nas odpowiedź.
-
5. Po co wpłacam 1 grosz jednorazowej opłaty rejestracyjnej?
Przelanie opłaty rejestracyjnej ma na celu wyłącznie weryfikację Twojego numeru konta. Zależy nam, aby pożyczka trafiła na Twój rachunek.
Pamiętaj, aby przelew z tytułu opłaty identyfikacyjnej został zlecony z Twojego konta zgodnie ze wskazówkami które od nas otrzymałeś. Przelew niezgodny z podanymi wymogami uniemożliwi nam przelanie środków na Twoje konto, nawet pomimo wydanej wczesniej decyzji pozytywnej.
-
6. Jak długo będę czekać na decyzję?
Jesteśmy świadomi, iż okres oczekiwania na odpowiedź ma dla Ciebie zasadnicze znaczenie. Niezwłocznie po wypełnieniu wniosku otrzymasz automatyczną decyzję, wystawioną na podstawie danych podanych w formularzu. Warunkiem otrzymania pożyczki jest dokonanie opłaty rejestracyjnej w kwocie 1 grosz (0,01zł). Zależnie od banku, w którym masz konto bankowe, transfer pożyczki może dokonać się momentalnie bądź może być uzależniony od czasu trwania transferów międzybankowych.
-
7. Nie jestem w stanie spłacić terminowo całej kwoty pożyczki. Co zrobić?
Każdy nowy Klient, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przedłużenia spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przedłużenia spłaty o kolejne 30
-
8. Czy istnieje możliwość zwrotu pożyczki szybciej?
Oczywiście. Pożyczkę możesz spłacić w dowolnym momencie.
-
9. Ile razy można przedłużać termin spłaty pożyczki?
Spłatę pożyczki możesz przedłużyć 1 raz. Kolejne odroczenia terminu spłaty mogą być dokonane w ramach refinansowania we współpracy ze spółką współpracującą z serwisem modnapozyczka.pl
-
10. Czy mogę otrzymać większą kwotę od razu po spłaceniu poprzedniej pożyczki?
Tak. Większa kwota jest dla Ciebie dostępna nawet tego samego dnia w którym zaksięgowaliśmy spłatę poprzedniego zobowiązania.
-
11. Co się dzieje w przypadku opóźnienia lub braku spłaty?
Brak lub opóźnienie płatności naraża Cię na poniesienie następujących opłat:
– koszt wysłanych wezwań do zapłaty,
– naliczenie odsetek za zwłokę w wysokości czterokrotnej wysokości stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego,
– podjęcie działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.
-
12. Jakie koszty ponoszę biorąc pożyczkę?
Nie ukrywamy żadnych kosztów! W modnapozyczka.pl koszty są stałe i niezmienne jeśli spłat dokonujesz terminowo. Zanim udzielmy Ci pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto. Jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki widoczny na suwaku podczas składania wniosku.
-
13. Chciałbym otrzymać nową pożyczkę na wyższą kwotę. Jak to zrobić?
Proces jest bardzo prosty. Wystarczy złożyć nowy wniosek o pożyczkę na wybraną kwotę.
-
14. Spłaciłem swoją pożyczkę, kiedy mogę wziąć kolejną?
Niemalże natychmiast po spłacie poprzedniego zobowiązania w modnapozyczka.pl możesz wnioskować o kolejną pożyczkę.
-
15. Co zrobić w przypadku podania błędnego numeru PESEL podczas rejestracji?
Twój numer PESEL jest zasadniczy podczas weryfikacji Twojego wniosku pożyczkowego, dlatego w przypadku podania błędnego numeru powinieneś skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi pod nr. 611 100 430. Kolejnym krokiem, który musisz wykonać jest ponowna rejestracja w naszym systemie.
-
16. W jaki sposób mogę dowiedzieć się o stanie rozliczeń pożyczki?
Wystarczy zalogować się na swoje konto w Profilu Użytkownika, aby odnaleźć wszelkie istotne informacje dotyczące swoich rozliczeń i pożyczek.
-
17. Kiedy i w jaki sposób otrzymam hasło tymczasowe?
Nasz system po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej (0,01zł) automatycznie wysyła tymczasowe hasło na numer telefonu komórkowego oraz na adres e-mail , które podałeś w Formularzu Rejestracyjnym.
-
18. Co to jest RRSO?
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczona w stosunku rocznym.
Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.)
-
19. Dlaczego odmówiono mi pożyczki?
Udzielając pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Ciebie zobowiązaniem, którego możesz nie być stanie uregulować. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej. Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.
-
20. Jestem Waszym klientem a odmówiliście mi kolejnej pożyczki?
Kierując się zasadą odpowiedzialnego pożyczania nie możemy zagwarantować Ci, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy mieć pewność, że pożyczka nie będzie dla Ciebie obciążeniem, które może przerosnąć Twoje finansowe możliwości.
-
21. Ile czasu obowiązuje umowa?
Dla usprawnienia procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony.
-
22. Czy poddajecie weryfikacji moją tożsamość?
Oczywiście! Dzięki procedurze weryfikacji chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.
-
23. W jakich godzinach wypłacane są pożyczki?
Pożyczka może zostać wypłacona w godzinach 8.00 – 20.00 w dni powszednie oraz 9.00 – 17.00 w soboty i niedziele
-
24. Jaką kwotę mogę pożyczyć i na jaki okres?
Możesz pożyczyć od 500 do nawet 150 000 zł na okres od 1 do 120 miesięcy.
-
25. Czy mogę odstąpić od umowy?
Zgodnie z obowiązującym prawem możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Jeśli zdecydujesz się na odstąpienia od umowy musisz wysłać na adres naszej siedziby oświadczenie w tej sprawie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
-
26. Jakie warunki musze spełnić, aby otrzymać pożyczkę w modnapozyczka.pl?
Pożyczkę możesz otrzymać jeżeli:
• Jesteś w wieku od 21 do 73 lat;
• Jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej;
• Jesteś aktualnie zatrudniony;
• Nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych;
-
27. Czy muszę dostarczyć jakiś zastaw lub poręczenie?
Nie wymagamy zastawów ani poręczeń. Pamiętaj jedynie, że w tym samym czasie nie możesz uzyskać więcej niż jednej pożyczki w modnapozyczka.pl
-
28. Jaka jest jednorazowa opłata potwierdzająca rejestrację w systemie www.modnapozyczka.pl
Opłata potwierdzająca rejestrację w wysokości 1 grosza (0,01zł) jest jedyną opłatą jaką ponosisz wnioskując o pożyczkę online w modnapozyczka.pl. Opłata ta nie podlega zwrotowi. Dzięki temu znamy nr konta, na który powinniśmy przelać Twoją pożyczkę.
-
29. W jaki sposób zarejestrować się na stronie internetowej www.modnapozyczka.pl i otrzymać pożyczkę?
Aby dokonać procesu rejestracji na stronie internetowej www.modnapozyczka.pl i otrzymać szybką pożyczkę należy:
• Wypełnić formularz rejestracyjny,
• Wykonać przelew rejestracyjny (0,01zł) z Indywidualnego Konta Bankowego podanego w formularzu rejestracyjnym,
• Po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej system wysyła tymczasowe hasło, które należy wpisać na naszej stronie internetowej, a następnie wypełnić krótki wniosek wybierając kwotę i okres pożyczki. Twoim ID użytkownika przy logowaniu jest zawsze Twój osobisty numer PESEL podany podczas rejestracji.
-
30. Co muszę napisać w treści przelewu rejestracyjnego 1 grosza?
W tytule przelewu prosimy wpisać: ” Potwierdzam kod rejestracji ….. (proszę wpisać kod, który otrzymałeś od nas na swój adres e-mail) i akceptuje warunki umowy”. Przelew potwierdzający Rejestrację trzeba wykonać z własnego Indywidualnego Konta Bankowego, które zostało wpisane w Formularzu Rejestracji. W innym wypadku Rejestracja nie zostanie potwierdzona!
-
31. Co muszę zrobić, jeśli chcę przedłużyć termin spłaty?
Jeśli zabrakło Ci pieniędzy na spłatę naszej pożyczki skorzystaj z możliwości odroczenia terminu spłaty. Przelej na nasze konto całkowity koszt przedłużenia korzystają z opcji przedłużenia w profilu użytkownika. Koszt przedłużenia należy uiścić przed terminem spłaty pożyczki. Koszt przedłużenia jest zgodny z Tabelą Opłat i Prowizji załączoną do Umowy Ramowej.